Correction

The authors for the article Herzog & Herzog (2017) were incorrectly listed as Todd and Hillary Herzog. The correct author was Julia Gruber.

Todd and Hillary Herzog are happy to provide permission to have Julia Gruber listed as author of the interview with Doron Rabinovici. She did indeed conduct the interview and not them. They wrote the corresponding article, but did not conduct the interview.